Články
- Seřadit podle data
Abychom usnadnili hledání v našich výrobcích a službách, tvoříme pro jednotlivé segmenty naší výroby webové stránky. Tentokrát jsme se zaměřili na Vstřikování a vstřikované výrobky. Podporujeme tak lepší orientaci na našich webových stránkách. Na každé je popis dané výroby, možnosti využití výsledných výrobků i informace o službách, informace o kvalitách a balení výrobků. Představení NOVÉ webovÉ …více
K datu 23.10.2018 získala Fatra, a.s. osvědčení „Bezpečný podnik“. Certifikát předala v Kaiserštejnském paláci našemu generálnímu řediteli a dalším patnácti zástupcům společností ministryně práce a sociálních věcí společně s generálním inspektorem Státního úřadu inspekce práce. Fatra se rozhodla plnit tento program poprvé v roce 2009 a letos jej obhájila již počtvrté. Postoj nejvyššího managementu, vzhledem k rozhodnutí nadále plnit …více
Naše firma se letos již potřetí zúčastní Mezinárodního veletrhu obalových technologií „FachPack 2018“ v Norimberku – ve dnech 25. – 27.září 2018. …více
Právě spouštíme novou webovou stránku, která má za cíl moderně prezentovat koncovým uživatelům naše produktové portfolio. Stránka koresponduje se strategií „Jsme s vámi, když…“, kterou jsme započali v minulém roce. Webová prezentace pomocí fotografií představuje každodenní situace v životě nás všech za přítomnosti produktů z Fatry. Fotografie jsou doplněny o texty, které navazují na slogan: „jsme s vámi, když…“. Na …více
Odpady nejsou jen komplikací, ale i možným zdrojem druhotných surovin, což si ve Fatře dobře uvědomujeme. Jejich minimalizací přispíváme jak ke snížení ekologické zátěže, tak k lepšímu hospodaření firmy. Naším cílem je snižovat množství odpadů a maximálně využít i takové materiály, které jsou již mnohdy považovány za nerecyklovatelné. Třeba takový odpad s obsahem PVC za běžných podmínek …více
Prakticky každý výrobce se v dnešní době „chlubí“ certifikáty, splňováním ISO norem a různými druhy ocenění, která získal. Nejde však o planou sebechválu firem. Zlepšování výroby, zavádění norem řízení a přístupu k životnímu prostředí či zvyšování bezpečnosti produktů – to vše stojí desítky hodin času, nemalé finanční náklady a změnu přístupu k výrobě jako celku. V konečném důsledku mají …více
Kvalita je klíčem k úspěchu Existují dva typy podniků. Ty, které kladou důraz na kvantitu, a ty firmy, jež naopak berou kvalitu jako klíčový faktor úspěchu. Společnost Fatra v tom má jasno. Přestože podnik disponuje kapacitami, které generují ročně přes 3,5 miliardy tržeb, klade velký důraz na kvalitu, kterou považuje za nosný pilíř svého úspěšného působení na …více
Strategií společnosti Fatra v oblasti životního prostředí je maximální snaha o zpětné využití odpadu ve výrobě. Fatra při své činnosti využívá také technologie, které jsou prakticky bezodpadové, a to při produkci PVC podlahovin. Cíl společnosti je jasný: snižovat dopad výrobních procesů ve Fatře na životní prostředí. Cestou k tomuto cíli je přístup, kdy jsou maximálně využity i …více
Zásadním faktorem úspěchu je dodržování kvality produkce, inovace a zákaznický servis. Jak se stát úspěšnou firmou nejen doma, ale i v zahraničí je otázkou, která provází podniky každým dnem. Doba globalizace a internetu nahrává firmám, které mají nižší výrobní náklady a srovnatelně kvalitní produkt. Úspory se proto hledají v nákladech a levnějších obdobách kvalitního materiálu, což se …více
Fatra, a.s. při příležitosti podzimních veletrhů – prezentovala svůj sortiment v časopisu Plastics Production 2/2017 – včetně inzerátu „Regranulace“. Pokud jste tento časopis nestihli – můžete se s obsahem seznámit alespoň na webu: Plastics Production 2/2017 …více